isch..

åkte hem till mormor idag, de va inte så mkt roligare där än hemma, men
fick i alla fall sällskap under dagen. jag och mormor gick och kollade lite
i affärer, fanns ingenting att göra hemma hos henne och morfar så
vi knatade ner till vällingby. tror nog att vi gick in i var enda affär faktist,
inte ofta man gör det. nu blir det bara till att vänta på att dom öppnar
det där nya "modehuset" den 27:e, så får man kolla i de nya affärerna,
kanske lite öppningserbjudanden och så också, inte för att man har
pengar men endå, man måste ju kolla lite i alla fall!

mina beundrare fortsätter att ringa mig, de jag skrev om igår
som ringer från privatnummer med en sån där söt bebisröst
och berättar om sin dag, fast idag sa dom inte så mkt, de lär
väll ringa snart igen och berätta lite mer kanske :) haha, rooligt ..
mamma var på utvecklingssamtalet idag i alla fall, gick väl inte
som väntat men vad ska man göra, mitt studiebidrag kommer
typ bli indraget och grejer, fattar inte varför ÅH NU RINGER MINA
BEUNDRARE IGEN :)) fast nu säger dom ingenting, dom gör
bara pruttljud :D , nu la dom på :(

aja nej men fattar inte varför dom ska dra in studiebidraget NU?!
jag hade 31 % frånvaro i januari typ, så det är väl lite sent att ta
bort studiebidraget för den här månaden :S , äsch fattar ingenting
det var typ inte ens säkert heller så .. men men, hade ett IG i historia
men de är ju för de där provet jag inte gjort. så de försvinner,
sen typ G- i samhälle och de förstår jag mig inte heller på för min
lärare sa att jag låg på ett starkt g, men men får väl snacka med honom
eller något..

NU RINGER DOM IGEN :D, pruttljud, haha roligt .. någon är

dålig i magen :/ stackare, rännskita för pappa tryckt

dig i rumpan för mycket ? lillen dåe, livet måste va hårt för dig.
jag tror jag vet vem det är nu också, det sista skrattet lät lite
igenkännande, men men, får lista ut de mohaha jag har någonting
att gööra ikväll :D hihi


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0