La inc & I en annan del av köping

Jahapp, så va den här helgen över, också ! eller i och för sig är ju jag ledig
imorgon så den är inte riktigt över än :)

har varit en ganska skön helg i alla fall, har dugit för min del,
va i lokalen i fredags med alla typ, som jag skrev så försökte
jag ju fixa dricka och så, och satt och väntade på att få mitt dricka,
men fick de aldrig så det sket sig igen men tack vare sofie
och sanna så löste det sig i alla fall :), men det var trevligt
att träffa alla igen, har fan inte sätt folket på as länge tycker jag.
så det var kul, kom väl dit runt halv 9 kanske, drog vid 1 någon
gång, snackade lite med mamma och så .. o lite mer sen så
gick jag och la mig. Vaknade relativt tidigt igår, men gjorde ingenting
speciellt alls. Mormor och morfar kom så hjälpte morfar mamma med
att rensa ut allt skit vi hade i garaget och så ..
Jag och mormor åkte och handlade lite till middagen och så,
tog en fika på vägen och pratade lite och sen när vi kom hem
bakade vi sockerkaka och lagade mat :)

Vi var värsta teamet haha, gjorde först sånna där skit stora
räkor i vitlök i ugn med bläckfiskringar och bröd till förrätt.
Sen  potatisgrattäng och kött med en skit god sås till som
mormor fixade till på egen hand. Och sen till melodifestivalen
käkade vi sockerkaka med blåbär :) hur gott som helst, kände
mig som en uppsvullen jävla ballong hela kvällen igår,
det blir alltid lika mycket gott när mormor är i farten haha !

Tittade inte så mkt på melodifestivalen faktist, satt till största
delen framför datan men när Nordman körde sin låt då jävlar
satt jag bänkad framför tv:n, Nordman äääger verkligen årets
melodifestival och fan va najs det va att han vann andra chansen
mot CAROLA! hahahaha , åh va jag och mamma garva när vi
såg hennes min asså, just Nordman också ! Såå bra bara !
Men men , inte för att jag tror att han kommer gå vidare
till Eurovision song contest, det kommer säkert bli Perelli
eller Linda Bengtzing eller va fan hon heter !
Men de skulle vara riktigt grymt om han gick vidare :D



Aja, idag har det inte heller hänt speciellt mycket i huset,
mormor och morfar kom ner idag igen för att morfar
skulle fixa det sista i garaget med mamma och så ,
jag satt bara och pluggade till matteprovet på onsdag!
Sen fikade vi och så åkte mormor och morfar hem,
då satte jag och mamma igång att måla klart det sista
i hallen, haha ni som läst tycker väl att det har varit
ett jävla tjaffs om den där hallen , men vi har fått göra
om det mååånga gånger för att tapeten släppt under färgen
på flera ställen, det är därför :P, sen efter det käkade
vi middag och nu sitter jag här :D

om 10 min börjar La Inc med Kat von D som lämnade grabbarna
på Miami Inc och startade eget i Los Angeles istället, tror knappast
att hennes program kommer bara bättre än grabbarnas,
de är svår slaget asså, men vi får se, hon är ju jävligt duktig
på att tatuera i alla fall, de kan man ju inte säga nej till !
Och efter La Inc är det sista delen av I en annan del av köping!
Hoppas det är jävligt mycket med Tobbe ikväll, han är ju så jävla
störtskön haha :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0