Lugn & Ro med Melodifestivalen och majskolvar xD

ja, så var den sista riktiga dagen på lovet snart över för jag räknar inte söndan som någon
lov dag. den blir den vanliga "ångestdagen" som vanligt igen, fast egentligen så ska
det inte bli så jädra jobbigt att börja skolan, man går ju bara i typ två och en halv vecka
sen är det ju påsklov lixom :) så det är najs + att jag vet att de här två veckorna kommer
gå snabbt, det brukar det göra i alla fall..

min lördag blev i alla fall väldigt lugn som alla andra dagar det här lovet, visst det har
varit ett riktigt dött lov.. har inte hänt någonting typ, varit med bellan de första dagarna
och sen varit hemma på kvällarna.. egentligen har det varit rätt skönt att bara ha tagit
det lugnt, jag menar det blev ju ett riktigt utvilat lov i alla fall, kommer inte vara direkt
sliten imorron .. men men, nej kvällen blev lugn som sakt kollade på Gordon's kitchen nightmares
som mamma spelat in, och eftersom det blev mycket gott på dopet idag så blev det rester till
en sen middag, käkade väll runt halv 8 kanske mina och mammas hemmagjorda piroger och
en riktigt god grekisk sallad, MUMS !
sen blev det melodifestivalen, tyckte faktist Nordmans låt - I lågornas sken var grymt bra,
han gick ju vidare på "andra chansen" till globen också, najs ;D
efter melodifestivalen blev det brottskod försvunnen och majskolvar, haha ..
så ja, en lugnare kväll får man väl leta efter, ganska skönt att tillbringa lite tid
med mamma också efter allt som hänt ..

och så har jag bestämt mig för en sak .. jag skrev ju förut om att jag vill ha en ny kamera
en nikon eller canon, och idag bestämde jag mig för att om jag får ett jobb så ska jag börja
lägga undan pengar till en sån.. skulle vara riktigt najs att ha en!
sen måste jag börja spara pengar till sommaren också, ifall de blir några dagar/någon vecka
som man åker bort :) längtar riktigt mycket till sommaren asså, och nu när de har börjat
regna så jävla mycket så läntar man ju inte mindre .. :/
men men, de blir till att vänta ^^
imorgon blir det städning, har lovat mamma att damma och så i mitt rum, ska rensa
lite också och kolla vad som ska slängas och inte, kan behövas ibland har så mycket
prylar i mitt rum tycker jag! vill fan måla om mitt rum också  ... hmm ja, de blir nog
en senare fråga .. haha !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0