människor har roligt ^^

onsdag, dagen mitti veckan ungefär, hm är fortfarande sjuk. de suger verkligen,
fattar inte var sjuk för exakt en månad sen och nu är jag sjuk igen, brukar fan
aldrig bli sjuk :S, jobbigt asså .. men det är väl vädret brukar bara bli sjuk när
vädret ändrar sig från typ sommar till höst, höst till vinter osv osv .. men men,
känner mig ialla fall piggare så ska försöka bli kry till i helgen :)
men men , sitter och små skrattar lite här, har ngra som tycker om att ringa
mig och berätta om sin dag med sin lilla bebisröst, gullig. jobbigt bara att
ha sånt tråkigt liv så man sitter och ringer och inte har någonting att säga,
hah, va ska man göra, lite små patetiskt men ja, vissa kanske har det lite
jobbigare än andra trots allt, stackare. det ända jag förlorar på det är bara
batterier på telefonen ;) men men nu verkar dom ha gett upp i alla fall hah..



men men, hade matteprovet idag som jag pluggat till nu, tror inte jag lagt
ner så mkt tid på ett matteprov förut, men har ju inte haft så mkt att göra nu
när jag varit sjuk så + att jag har ju lovat mig själv att bli duktig i skolan så haha..
men det är inte över än med pluggningen, har omprov i idrott & hälsa på tisdag
och franska revolutionen på onsdag, sen är det lov och onsdagen efterlovet har
jag omprov om Sveriges stormakts tid, wuhu historia mitt favoritämne :/ eller inte!



annars har jag inte gjort någonting speciellt idag, gick ju på provet, den enda
lektionen jag gick på eftersom jag är sjuk, sen åkte jag hem .. kollade lite på tv,
läste igenom sidorna om franska revolutionen lite snabbt. sen började
jag titta på Saving Private Ryan en ganska gammal film från 1998 av Steven Spielberg,
den var ganska bra faktist, handlar om ett några amerikanska soldater under
andra världskriget som ska leta reda på en annan soldat, Ryan, för att skicka
hem honom pga att han förlorat sina 3 bröder under kriget och han är den sista
sonen som är kvar i livet, alltså är han den enda som hans mamma har kvar.
och på vägen under letandet efter Ryan möter soldaterna  olika problem och så.
Rekomenderar den faktist, det är en film jag inte ska ta bort från datan i alla fall,
skulle kunna se den igen. det var många kända skådespelare med i filmen också,
till exempel Tom Hanks och Vin Diesel :)


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0