No money, no funny

känner mig fortfarande trött sen igår, vi gick nog inte och la oss förrän runt 4-5 hos Bellan och Jack igår. kollade på några avsnitt av Rena Rama Rolf och sen på Saw IV, tycker faktist inte att den va så bra faktist, fattade inte speciellt mycket, de andra var klart bättre! får se om de kommer en femma kanske. men men, mamma ringde och väckte mig vid 12 typ sen kom hon och hämtade mig så åkte vi till Solna och storhandlade litegrann, sen åkte vi till lövsta tippen och slängde lite skräp som legat i garaget och efter det blev det hem och städa. nu sitter jag och väntar på käk, wook med stekta nudlar och kyckligfilé mums rent ut sakt! ikväll blir det bara till att ta det lugnt, tiffy försökte få med mig på någon fest i spånga men har varken pengar eller dricka så jag stannar hemma istället och kollar på melodifestivalen med mamma, sen ska jag kolla på the pianist. fast tror jag har sett den, kollade igenom lite snabbt för ett tag sen och kände igen den lite, men men , får se om den är bra, då skadar det ju inte att se den en gång till :)

imorgon blire middag hos moster med hela gänget, eller ja förutom min morbror och hans familj, men annars så är det hela släkten på mammas sida! Mormor, morfar, jag, mamma, moster, mosters man, tintin, mira, oscar, nathalie, nina och saga :) så det blir säkert trevligt, alltid lika kul att träffa små kusinerna, och dom andra också självklart ...

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0