på tiden, eller?

det var ett tag sen jag var så här dåligt på att skriva faktist, har sett att det är ett par stycken som tittat in på bloggen, jag får väl säga förlåt för att ni inte fått den uppdaterad, så ja förlåt :) det som är något posetivt med det hela är väl att det inte hänt speciellt mycket, så ni har inte missat något under påskhelgen i mitt liv i alla fall haha. i fredags var det bara lugnt, var hemma med mor min och kollade på let's dance och kollade lite på film och så, första gången på länge som både jag och mamma fick ett ryck efter maten och ville ha godis till kvällen, så det blev en sväng till lidl i vällingby, 2.90 för godiset så det satt fint, typ en halv påse godis (som visade sig vara med än vi trodde när vi kom hem, då de mesta inte fick plats i skålen), 2 påsar chips och en energidryck, 53 kronor inte farligt alls, riktigt billigt, tack lidl! haha, så det blev väldigt mycket mums på kvällen och med en full mage somnade man runt 11 vilket var härligt! på lördan blev det påskfirande hos mormor och morfar med mamma, nina och saga med mycket god mat och där ännu mer godis, men åt inte så mycket, kände mig inte sugen eftersom jag och mamma drog i oss så mycket dagen innan, men det var mysigt i alla fall hos mormor, satt och pratade lite, jag satt mest och höll på med saga för att avlasta nina lite så hon kunde få lugn och ro

sen hände det ingenting mer speciellt, mamma och jag har målat lite med den "riktiga" färgen nu som vi ska ha i hallen och trappan och de, blev en ljusblå, väldigt fin faktist :) och igår när man trodde dan och kvällen skulle va helt och helvete ringde bellan och bad en komma till henne och jack och umgås lite, så tog med mig jessica så åkte vi dit och drack några öl, smarrigt som fan, så slutade kvällen med att man typ förbrännde bort påskens alla kalorier genom att gå i en rask takt till statoil 24 i råksta med jack och jessica, men ja, de kalorierna fick man ju tillbaka sen när man tryckte i sig en otroligt god mosmeny, det var verkligen smarrigt, tror jag nog vi alla tre tyckte! och eftersom man knappt dricker längre, eller ja inte speciellt ofta i alla fall så var de inte roligt att vakna i morse,
fyfan, har varit soffliggande halva dagen typ, men efter middagen blev jag faktist lite piggare och nu sitter jag här :D ja som sakt de va ingen speciell helg, men nu har ni fått det uppdaterat i alla fall :D

vad har ni gjort i påsk?
ha de bra :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0