påsklov :)

ja!, äntligen så är lovet här, grymt skönt att slippa plugget nu i en och en halv vecka, det behövs verkligen. historia provet gick väldigt bra idag tycker jag själv, sen får vi se efter lovet vad det blir för betyg! annars är jag på väldigt bra humör faktist, vet inte varför antagligen för lovet, det ända deprimerande är väl att det verkligen vägrar att sluta snöa ute, det var lixom sol och de idag på dan, sen helt plötsligt började det snöa, sen slutade det och nästa sekund haglade det och nu snöar det, igen .. hmpf, förstår mig inte riktigt på det här vädret alltså, men men får tända en brasa i köket så man får upp värmen lite i huset!

nu de närmaste dagarna ska jag bara ta det lugnt, sen får vi se om vi åker upp till dalarna över påsk eller om vi åker efter, det är väldigt mycket prat om det men det blir aldrig något beslut, annars om vi inte åker upp så blir det påsk hos mormor och morfar, kommer nog bli ganska mysigt. sen har jag tänkt lite smart också haha, sa till mormor att jag inte ville ha ngra påskägg i år, vill ha pengar i stället. för jag menar varför ska jag önska mig ett påskägg när de redan kommer finnas massa gott hos mormor? då kan jag ju lika gärna önska mig pengar ;D haha, men men .. ska fortsätta kolla på gilore girls nu!

image83

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0