SAJK !

åh är helt hajpad typ, vette fan vad jag ska skriva men någonting kommer väl fram.
hmm, jag skulle i alla fall fixa import öl idag, va grymt glad och tänkte typ
yes nu får jag ha de kul ikväll med alla andra, sen sket sig de .. :/
och efter att jag typ gått under jorden så skrev jakob till mig, och förhoppningsvis
är han på väg till bolaget nu som stänger 8 någonstans, tror i bromma och köper
öl åt mig ! Jakob är min bästaste bäste vän :D haha

och om det här skiter sig , då dör jag, såå ja vi får se hur det blir , nu känner
jag mig bara stressad och typ något mellan ting mellan glad och överglad
men ändå är jag typ lite irreterad, en jävla blandning .. visste att det
var något psykist fel på mig nu är det typ bevisat ? haha

sitter och pratar med osten på msn, han skrattar bara åt mig hela tiden ^^
jaja, får se, nu är det bara att hoppas på att jakob ringer mig snaaaart ,
sofie ska ringa lite senare också , vi ska på samma fest ikväll troligtvis!
:) , heeeeeeeeeeeeeeeeeeejdåååååååååååååååååååååååå

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0