Sandys hah <3

Så var det måndag igen, började med att jag missade bussen på morgonen,
men klarade mig fint i alla fall kom precis i tid till matte lektionen. har bestämt
mig för att lägga ner tid på skolan nu och verkligen sköta mig även fast
det är jobbigt men fan, jag måste verkligen ..
Sitter i datasalen nu i alla fall, ska renskriva en engelska grej och lite sånt..
Men som vanligt när man sitter här i skolan så blir det att man gör annat
istället haha, men skriver lite samtidigt som jag fixar med annat :)
Lite duktig är jag i alla fall haha , sitter och läser lite bloggar och sånt
kollar pa och facebook, de vanliga lixom !
Började den här lektionen kvart över 12 istället för 20 i så det har varit
en riktigt lång och tråkig jävla lunchrast det finns ju lixom inte någonting att
göra :/ men men , fick 27 minuter att gå genom att prata med Bellan i alla fall.
Vi ska ses imorgon och träna, fan va skönt att verkligen sätte igång med träningen
igen ! Ska göra stenhårt med det också precis som med skolan ..
Mår bara dåligt annars, låg och tänkte på de inatt när jag inte kunde sova ..



Men men, ska träffa Jessica idag :)) hon har ju varit i Zanzibar nu i två veckor så de ska bli kul att se henne, kul överhuvudtaget vi har ju kommit ifrån varandra vääääldigt mycket nu tycker jag .. Men de ska vi nog kunna lösa rätt fint ! Vi ska i alla fall ta en fika på vårat älskade Sandys i stan, vi va stamkunder
där förut och nu ska vi fan bli det igen ! :D Riktigt roligt, har saknat dig gumman <3


image66

Sen efter fikat blire till att åka hem och laga mat, plugga och sen kolla på tv
med mamma.. Skönt att skolan är igång igen på sätt och vis, lovet har inte
varit de bästa.. Har gått och trott att det inte hänt någonting men tydligen
så har det varit ståhejj i alla fall, i helgen i alla fall såg jag när jag läste en blogg
lite tråkigt att man inte får reda på saker och ting längre tycker jag :(
men men .. vette fan längre asså .. undrar hur de skulle vara om de
var tvärt om .. världskrig säkert ..

men men pallar inte bry mig, det är inte värt det!
Byyyyyeeeee !!!!


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

gud va jobbigt med matte som första lektion :p stackare, själv är man sjuk ....!

2008-03-03 @ 13:02:39
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sanna

http://sbergman.blogg.se

2008-03-03 @ 13:07:58
URL: http://sbergman.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0