seeegt ....

är verkligen inte på humör för att plugga, det är inte ofta man är det men nu är det på riktigt asså, har historia boken framför mig och måste börja plugga på franska revolutionen i alla fall sammanfatta lite så jag slipper ha boken framför mig och läsa samma sak hela tiden men jag har ingen ork. jag skulle behöva sätta mig och bli förhörd på det jag renskrev om idrotts grejen också men nej, nej nej nej nej nej, men jag måååsteee! pallar inte få ig igen på det där provet.. suck, börjar tröttna riktigt mycket på skolan nu, brukar inte vara på sånt här humör speciellt ofta men nu, nu är det så.. suck! och bloggen har börjat cpa sig också, det ngnting som är fel, 3 inlägg har försvunnit jag måste ha gjort någonting när jag pillade lite förut .. men men .. orkar inte sitta och skriva om dom så struntar i det just nu i alla fall.


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0