skärtorsdag

första dagen på lovet har gått väldigt långsamt faktist, har inte gjort någonting alls idag, bara tagit de lugnt, vaknade av mig själv vid 9 typ, gick upp kollade på tv och lite sånt, sen kom mamma hem vid 3 och då gjorde vi cheesecake, fast ja visst den blev god men den kunde blivit mycket godare, men men haha, bättre lycka nästa gång, även om vi inte bakar särskilt ofta här hemma. nu ikväll har jag inte gjort någonting heller, men upptäckte precis ett ganska stort problem. hade tänkt att kröka imorgon, träffa lite folk och så, men .. bolaget är stängt imorrn, såg jag nu! så ja, det blir nog inge krök imorrn :/, tråkigt, får väl hoppas på att det händer någonting i alla fall så man får träffa lite folk med eller utan dricka :) imorgon ska jag och mamma måla klart hallen också :D vi har ju bara grundmålat den, men nu ska vi köra på riktig färg. kommer nog bli någn ljus beige nyans tror jag, så det blir nog bra :) måste ju bli bättre än förut i alla fall, hade ju en gulaktig tapet som lyckats bli rosa på övervåningen där solen legat på ^^ haha så ja, de lät väl bli bättre !

men men, nu ska jag duscha så slipper mamma vänta på mig och bli irreterad imorgon när vi ska åka och handla färg, hon vill ju alltid komma iväg tidigt, inte för att jag tror att det är speciellt mkt folk ute imorgon, eller kanske, de finns väl en hel del folk som ska påskhandla det sista, precis som det är dagen innan julafton -.- äsch, de blir till att se imorgon, va gör ni ikväll ?

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0