skolan, skolan, skolan

så vare bara imorgon kvar och sen är det lov :) weeyy haha, hoppas man inte vaknar och ser det här skit vädret imorgon också, börjar faktist tröttna på den här snön nu, på riktigt! sen att det har snöat hela dagen har inte gjort så humöret varit på topp heller.. men men, nu är jag i alla fall hemma efter en mycket seg dag i skolan tycker jag. Kom hem senare än vad jag egentligen skulle eftersom jag gjorde omprovet i idrott idag, men tror nog det gick bra, svarade på allt förutom 2 saker lr ngt, och läraren sa att jag inte behövde vara orolig. snackade med min historia lärare idag också om omprovet i historia som jag egentligen skulle göra imorgon, men det funkar inte att sitta och plugga till både franska revolutionen och svenska stormaktstiden till samma dag. så ska göra det på onsdagen efter lovet i stället. nu blire till att plugga historia i alla fall, så har man de avklarat, det är inte lika mycket man måste plugga in som det var med idrottsplugget, så det är ju härligt .. och tur! ska kommer bli riktigt  skönt när jag gjort omprovet efter lovet också, då vet man att allt är klart slipper man sitta och veta att man har mer skit att göra. Men men, nej ska äta någonting , gulaschsoppan i skolan idag var inte speciellt mättande! ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0