tillbaka!

gäsp .. så var tisdagen över också, fan dagarna går verkligen snabbt asså ..
men det är skönt, kommer bara närmare och närmare ute, sa det idag till
tjejerna när vi satt ute och rökte i solan att: tänk om typ 2 månader, då är det
maj, då sitter vi typ här i ett linne och njuter ..

ja, 2 månader är fan inte långt egentligen, ååh va jag läängtar !!
men men, igår träffade jag jessica i alla fall :) det var trevligt att ses igen
faktist, fan va brun hon var efter sina två veckor utomland, jag vill också!
vi möttes i vällingby efter jag slutat skolan och åkte sen in till stan och
tog en fika på vårat berömda café, Sandy's .. Efter en XL latte och en
bit kladdkaka gick vi runt lite i affärer hittade ett par skor som jag
ska köpa när jag får pengar, ett par fred perry för 799 :- väldigt fina faktist
tycker jag och sköna var dom också :)



ska faktist köpa lite nya kläder och det så fort jag fixat ett jobb,
kämpar och kämpar med de går åt helvete ^^ ska skicka
iväg en skriftlig ansökan imorgon till en matbutik på ekerö.
får se hur de går, dom öppnar i april så man får väl vänta
ett tag innan man får svar tyvärr men men ..

men men, annars har det inte hänt någonting nytt.. förutom att
jag jobbade som fan idag på mattelektionen, känner mig grymt
duktig bland alla jävla pyramider och prismor och skit,
även fast det bara är repetition från 9an så är det ändå skit
svårt, hängde nog inte med så bra i matten då som jag trodde.
nästa vecka är jag i alla fall ledig på måndagen, på tisdagen
ska vi på någon konstutställningpå onsdagen är det matteprov,
på torsdagen är det utveckligssamtaloch på fredagen är det fredag :D
haha , fullspäckad vecka hoppas det blir en lika fullspäckad helg ;)
får i och för sig hoppas på att det händer någonting nu i helgen
också, har inte träffat folket på ett tag !
men än så länge är det bara tisdag så ..

tränade idag också med Bellan, fy fan va skönt de va ..
våran träning består ju av simning, det är mycket skönare
att simma än att gymma har vi kommit fram till + att man
tränar ju typ hela kroppen på samma gång, så nu blir det
en halvtimmes simning till att börja med varje tisdag
och torsdag, sen får man köra på lite mer när man vant sig!

Juste! Min gamla pa är tillbaka igen också för er som inte
märkt det än :)) (kom att tänka på rubriken) haha

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0