wäwäwäwäää

det var snö imorse, IGEN!
fattar inte att det aldrig kan sluuutaaa baaaraaaaa!!!
fan jag blir tokig, helt allvarligt .. shit asså ..

imorgon är det i alla fall fredag igen, och min längsta dag i skolan är över.
fastden var inte så lång idag faktist, helt otroligt har typ bara tråkiga l
ektioner på tordagar förutom grafen iof, men annars så är det
bara tråååk ! hur som helst , slutade runt halv fyra i alla fall för våran
biträdande rektor snackade om individuella valen till 2:an.
så dagen blev till och med en kvart längre, men det gick ändå fin fint ;)

jag och tjejerna har varit lite djävulska idag och planerat vårat
flak inför studenten ........................................ om 2 år!
hahah, men fan va kul de va, "nej gud va vi är onda" hahaha!
men vadå, någon måste ju hänga över kanten på flaket,
och någon måste ju göra en moonwalk på lastbilstaket och ramla av,
och sen måste ju någon bli avslängd från taket i flytväst ner i plattanfontänen.
eller ? hmmm ..


SP3B, studenten 2010, om vi överlever vill säga .. ^^

tillbaka till meningen om fredagen, kanske ska kröka imorgon trots allt,
ska kolla vad jessica ska göra, kanske man kan träffa henne imorrn
också, vi har ju inte kröka tillsammans på ett tag :/ men de skulle vara trevligt :))


smaaarrr !!!

men men ska gå och tvätta av mig sminket och så, är galet
trött så ska nog gå och lägga mig i min säng och kolla på tv,
det är alltid lika skönt att somna tidigt vilket jag lär göra eftersom
tv:n är som ett sömnmedel för mig !! ^^

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0