wooaah ! l

håller fortfarande på att pumpa sönder nordmans låt, haha få fan jag kommer
hata den snart asså ! xP men men, just nu är den jävligt bra i alla fall tycker jag.
hur som helst, idag är det tisdag .. och jag är sjuk, hade typ maginfluensa igår
men det har gått över som tur är, hatar maginfluensa, idag har jag bara jävla
ont i halsen som igår, tror det är halsfluss på g eller något. gick inte till skolan
idag i alla fall har bara tagit de lugnt, ska inte gå imorrn heller, bara på matte
provet pallar inte missa det nu när jag pluggat som ett as till det.

sen på torsdag är vi lediga för vi ska ha utveckligssamtal, men mamma får
gå utan mig hon klarade det ju fin fint förra terminen när jag inte va me så
va fan ^^. Håller i alla fall på att få bilderna nu från i fredags, haha vissa bilder
ser helt förjävliga ut asså :P, fick ju några av sofie i går eller i förrgår
vette fan när de va :P förjävlig såg man ut i alla fall ^^ haha

   
  

OJ VA HETT ! mums <3

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0