"Äkta fans, offrar allt för gnaget. Äkta fans ..."

Idag är det nog första dagen på länge som man fan fryser ute asså, men om det inte hade varit för att de blåste så otroligt mycket så skulle det inte vara så farligt. Sen är det väl så att man har börjat vänja sig vid värmen så blir det helt plötsligt kallt igen liksom. Men men, har inte gjort någonting speciellt de senaste dagarna. I fredags träffade jag de andra, gick ner till fotbollsplan och drack lite öl och så, kom hem runt halv 1, var riktigt trött och så började det bli lite små kallt ute också. I lördags var jag hos mormor och morfar, med mamma, nina & saga och moster och hennes familj minus två kusiner haha, men det var trevligt att få träffa småttingarna igen, fattar inte riktigt vart de får all energi ifrån de kan verkligen hålla igång non stop!



Igår var det match, träffade Jessica, Jaquline, Kimpa och Martin vid björnboda, sen på bussen mot solna träffade vi Jasse, sen mötte vi osten i Solna centrum. Käkade, träffade Jasses kompis, började röra oss mot typ solursparken (?) och då var Jasse och hennes vän borta haha. Men men, ja vi satt i alla fall i parken ett tag sen började vi gåå mot råsunda, det slutade med att jag satt på norra nedre själv och osten på norra mellan med sina polare, men fan va kul de va endå. Klacken var på g men första halvlek var väldigt seg av matchen tycker jag, allt slog till när aik gjorde första målet i 86:e minuten och någon minut efter gjorde de det andra målet, stod där och hoppade och skrev för mig själv med det är bara känslan att stå och dela glädjen med så många andra som är riktigt härlig. Så efter ett slutresultat på 2 - 0 mot Malmö hoppade aik upp på andra plats i allsvenskan men nu är det inga matcher förrän i juli typ, så hoppas fan dom spelar lika fint då! Nej, nu ska jag ringa min chef och säga att jag jobbar imorgon istället för idag, orkar verkligen inte idag och + att vi har ingen samhälle på onsdag så börjar senare, då blir det bättre om jag jobbar imorgon eftersom det kan bli ganska sent. CIAO!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0