De ena eller det andra

Helgen är över, känner att en dag till skulle behövas. Okej var i och för sig ledig idag och slutar typ 11 imorgon men ändå, jag vill ha sommar nu inte om 3 veckor typ, utan nu nu nu. Det är mycket nu faktist, halv jobbigt i skolan, mycket som ska göras, tröttnat totalt på jobbet så ska ringa och säga upp mig imorgon, är för upptagen nu när nya problem har dykt upp också. Känner hur kroppen börjar säcka ihop, självkänslan försvinner och så vidare men men, livet är hårt, det går upp och ner. Var i alla fall på en arbetsintervjuv idag angående sommarjobbet på birka. Kom till Mariatorget vid 10 i 5 så jag gick in på cafét när vi skulle ses och beställde in en latte för 40 jävla kronor, äcklig var den också ;/, hur som helst Tony då kom typ vid 10 över 5, så satt vi och pratade lite om jobbet och så, ska provjobba på söndag troligtvis så i helgen blir det till 90% adelsö vilket verkligen behövs.

Har lite reservplaner också ifall jag inte får sommarjobbet. Mötte Bellan idag vid 7 uppe i vällingby så satt vi och pratade lite om just det här med jobb och vise versa och kom fram till en hel del. Vi ska prata mer om det imorgon kanske. Pratade precis med mamma nu om att jag skulle säga upp mig och som jag redan visste så blev hon förbannad. Jag förstår mig inte på någonting typ längre, har kommit in i en sån där ond jävla tid och snart funkar jag inte längre heller. Precis som morfar som dagut och dag in känner av hjärtat. Det är tragiskt, känner verkligen för att komma bort och om jag nu får jobbet på birka så får jag i alla fall bo ute på adelsö hos bellans föräldrar. Hoppas det blir så, då kommer jag slippa allt ett tag i alla fall och få njuta av tiden. Ursäkta allt tråkigt, men någonstans måste jag fan få ut det.Hoppas ni andra som läser min blogg har det bra i alla fall, och har haft en trevlig helg.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0