Fästingar?

Jag har aldrig förstått mig på det här med varför fästingar finns? Jag menar dom gör verkligen ingen nytta och de är riktigt äckliga också. Tog bort nyss en som kröp på en av katterna, uuh får rysningar när jag ser dom asså.. Men men, idag ska jag vara hemma faktist, gick inte till skolan imorse kände mig så jävla dåsig. Kommer nog inte gå till jobbet heller har ingen ork för någonting idag typ. Men har i alla fall gjort klart en bilduppgift som jag låg lite efter med, och har pluggat lite matte nu på morgonen, sitter och väntar på att alla moln ska försvinna så man kan gå ut och sätta sig istället. Det är så tråkigt att bara vara inne :/, kunde ju inte gå ut igår eftersom de blåste som fan! Men, ja vi får se hur det blir. Tycker de ser ut som att molnen är på väg bort, men det kommer väl nya antagligen ! Isch

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0