I <3 WEEKENDS

Är på riktigt humör idag asså! Det är underbart varmt ute och solen skiner, det är typ sommar nu och det gör mig så jääävla glaaaad!! Hittade Nille imorse i Vällingby där vi har idrott på fredagar, så räknade vi ut att det bara är 34 dagar kvar till skolavslutningen, vilket är ingenting! Och eftersom det är 34 dagar till skolavslutningen så är det 35 till min födelsedag :D wihii ! Hade bara idrott imorse för min data lektion var tydligen inställd eller någonting som det ofta har varit nu för tiden, men det skadar inte mig. Kom hem runt, ja vad var klockan typ kvart i 11 kanske, och nu sitter jag här och lyssnar på sommarmusik :D Men nu tror jag nog att jag ska gå ut och lägga mig i solen :)
Ska äta tacos idag, vart så jävla sugen på det igår när jag Sebbe och Magnus satt och snackade om det, så ikväll ni haha, vet annars inte vad som händer det blir nästa fråga ;) PUSS!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0