jag älskar våren

idag har det verkligen varit riktigt vårväder, nära inpå sommarväder tycker jag. Bara det att man kan skippa att ta med sig jackan när man ska ut på kvällarna är ett riktigt plus och sen när klockan liksom är 9 på kvällen är det fortfarande 14.5 grader ute, riktigt, riktigt underbart faktist. Började dagen med att hjälpa Jessica och Kimpa att panta helgens alla ölburkar som samlats ihop under kvällarna hos Jessica, 124 stycken plus ett par flaskor och burkar som inte gick att panta haha, ja vad ska man säga?
Imorgon ska de bli sol och varmt enligt mamma så det blir till att ta fram solstolen och lägga sig och plugga på altanen imorgon, två flugor i en smäll ungefär, plugg och bli brun. Yes, min måndag är planerad. På kvällen blir det match också, mot halmstad och inte bara det utan imorgon ska dom spela in den nya sången då alla på norra sjunger "Vi ser hur solen stiger över Råsunda". Skulle egentligen inte gå imorgon utan jobba istället, men när man fick höra om vad som skulle hända så blev man ju lite suktad, så jag och Jessica har bokat upp oss på att jobba tisdag, onsdag och torsdag eftersom det är match mot Malmö FF på söndag också, men det blir säkert bra i alla fall! Nu är det fan inte långt kvar till sommaren heller. Längtar som saatan asså!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0