kaaallt

Brr, sitter här och fryser. Fy fan vad bortsämd man blivit av värmen som varit under helgen och så. Nu när de blir typ 10 grader sitter man och huttrar istället, jag och mamma eldade fan igår i köket också för att få upp värmen, det är fan sjukt! Jaja, och som vanligt när jag har sovmorgon och i princip får sova hur länge jag vill, vaknar man vid typ halv 9, har legat och vänt på mig och verkligen försökt somna om men icke! Så nu sitter jag här, ska käka lite frukost och det strax och sen hoppa in i duschen, slutar runt 3 så kommer inte hinna skriva efter skolan efter som jag ska jobba och  måste äta och det innan! Men men, vi hörs...


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0