Lördag

Hoppas den jäveln som snott Jessicas data kommer dö. Japp, början på lördagens inlägg blir hatisk men jag förstår inte hur man kan göra sådär.
Jävla idiotjävel!
Kom hem ganska tidigt igår i alla fall, fick skjuts av Markus så det var skönt, var väl hemma runt 1 och slocknade direkt, hade förväntat mig en riktig bakfylla pga huvudvärken jag hade redan när Markus släppte av mig hemma men icke! Pigg som en lärka imorse, käkade frukost sen hjälpa jag mamma lite ute i rabatterna ock så, tvättade moppen också vilket behövdes eftersom den var täckt av slipdam då mamma hållt på att slipat och sågat i garaget undet tiden moppen vart avställd, men nu är den fin och ren igen haha och typ trasig men ändå ;P



Sitter och messar med Jessica, ska väl förmodligen hem till henne sen, möter nog henne och Kimpa innan och så kommer Zäta och Manne tror jag, men men det är fint väder så de skulle vara väldigt härligt att avnjuta solen i Jessicas trädgård lite senare :D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0