räkan är en fisk från och med nu!

okej , ja jag sitter hemma hos jessica och dricker lite öl. Men Jessica, kimpa, micke <3ner haha, jacki, mickes kompis och mannes lillebror, de andra drog precis till bromma för att dra på bolaget. Men men har i alla fall trevligt, det är ju posetivt, basse och ahlgren kommer sen också och ett ANTAL till .. Men men , de ska bli kul att träffa min "bruur"  haha , alltid ;D aja, men ska väl vara lite social, kanske gå ut och tigga en slump av räkan eller jacki, men men ja ... juste! som de står på rubriken så är räkan en fisk numera dock .. eller ja i min fyllevärld i alla fall ? vet inte vad jag snackar om men det är najs! HA EN BRA FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Jessica

aa skååååååål
jag älskar dig

2008-05-02 @ 19:30:02
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se
Postat av: Jessica

MALIN kolla min nu då :-)

2008-05-02 @ 19:34:11
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0