Snart så !

Ja! Snart är det fan sommarlov, även fast våran skola slutar lite senare än alla andra så är det ändå underbart! Har redovisat min powerpointgrej som jag låg efter med i engelska, glömde plugga till matteprovet idag men det gick skit bra i alla fall. Ligger inte efter med någonting nu, vilket är riktigt underbart! Dagarna blir bara varmare och varmare, det är ljust när man kommer hem på kvällarna, det är sommar. Kan det bli mer underbart eller ? Nej, jag tror inte det.

Det är 15 dagar kvar till skolavslutningen. Det kommer gå riktigt fort.
Den här veckan är det ingenting som händer, nästa vecka går jag bara måndag - onsdag, har tagit ledigt på torsdagen för att Bellan ska ta studenten, så jag och Diana ska åka med på hennes flak :) Efter det blir det ut till adelsö till Bellans studentmottagning och äta smörgåstårta och massa smarr, sen är det nationaldagen på fredagen så då är man ju ledig, Bellan ska jobba tror jag, men får vänta på henne hemma hos henne. Sen på lördagen blire fest ute på ön, ser verkligen fram emot att få träffa allt folk! Det var riktigt länge sen och känner att jag vill komma bort. Jag menar mer avkopplande ställe än ute på ön finns inte i min värld. Sen på söndagen blir hem till Hässelby igen, aktivitetsdag på måndagen så det är lugnt, vanlig dag på tisdagen troligtvis, lediga på onsdagen för att det är utspring för studenterna, skolavslutning på torsdagen och min födelsedag på fredagen. Sen är det fan sommarlov! GAAAAH ÄNTLIGEN !!!!!!!!

Jobb ikväll och imorgon, sen är man klar där också. Tror nog jag kommer få runt 2000 eller någonting i lön så det är ju ganska skönt, men man har slitit för pengarna också och pinat som fan så lite mer skulle man allt vilja ha dock. Men men, va ska man göra. Ingenting jag tänker på speciellt mycket ändå eftersom jag är van vid att vara pank hela tiden ^^
Men men, nej nu ska jag gå ut och sola lite innan jag åker till jobbet!
Ha det bra folket! Hoppas ni är på lika glatt humör som mig :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0