Söndag

Härligt, det är bara 18 dagar kvar till skolavslutningen. Hade kunnat varit mindre, men eftersom våran skola slutar typ senast av alla så är det som det är, men men, fyller i alla fall år om 19 dagar ;D dagen efter skolavslutningen som förra året, då man blev dränkt i alkohol på 12 slaget. Får se hur det blir nu i år, det är ingenting man hoppas på att bli dränkt igen, fyfan va man luktade ;/ haha men de va kul i alla fall! Idag, som alla vet så är det söndag. Ska sätta mig och plugga lite, göra lite uppgifter och sånt som jag ligger efter lite med. Gjorde aldrig min engelska grej igår så måste göra den ikväll. Men innan det ska jag och mamma åka upp och möta bellan i vällingby, hon ska kolla på studentklänning och jag på brallor till hennes student, hittade ett par skitsköna linne byxor på dea för 179 spänn, inte alls farligt, men ska pröva dom idag igen och se om dom verkligen är någonting att ha. Blir det så att jag köper dom så har jag faktist lyckats för en gångs skull att inte lägga ner så jävla mycket pengar på kläder. Jag menar skorna för 150 och så byxorna för 180 det är 330 spänn för ett par skor och byxor lixom, verkligen inte farligt!

Så ja, bellan lär väl ringa snart hon slutar två så det är nog dags för mig att klä på mig och det nu, duschade precis efter att jag städat hela huset själv för en gångs skull, tänkte lite det är ju morsdag idag och har inte kunnat köpa någonting till mamma, så då städade jag istället och kommer vara väldigt snäll idag istället haha, det är väl en bra present? Billigt är det ju också ;). Men men, vi hörs :) Haft en bra helg förresten ?

image117

Här har vi i alla fall en som har tagit de riktigt lugnt tillsammans med mig, mamma och de andra katterna hela helgen :) haha, lillkillen <3

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0