Sorry!

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit, har knappt hunnit med någonting tycker jag på de senaste dagarna, har varit mycket i skolan och så + att jag jobbat och när jag kommer hem är jag alltid helt död så orkar aldrig sätta mig vid datorn faktist. Men men, ska dra i väg till jobbet om 9 minuter exakt, bussen går 09 så, har inte riktigt kommit in i det här jag skrev om sist, men det fixar sig, det är väl det att det är så mycket nu. Men vänta bara ;D
Ska göra mig i ordning, eller ja kolla så att jag har allting med mig sen drar jag!
Har faktist bestämt mig för att jag ska pierca tungan när jag får min lön i juni också, har varit och kollat upp om jag kan det med tanke på att strängen eller ja haha vad de nu är som sitter under tungan är så långt fram, men det spelade ingen roll tydligen så det är ju bra!
Nej nu börjar jag bli stressad! Hejdåå

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0