TRÖTTNAT

Nej, nu har jag faktist börjat tröttna på mig själv riktigt mycket och nu är det fan på allvar också! Har suttit och tittat på gamla bilder som togs för några år sen, kollade på en film som mamma spelat in när hon filmat mig när jag varit liten och massa annat. Jag märkte det inte först men när man började titta riktigt noga så ser man skillnaden från nu och då, jag var smal då, eller ja smal har jag ju aldrig varit pågrund av min knäppa ämnesomsättning, men jag var mindre. Ni tycker säkert att jag låter som en helt vanlig tjej i en vanlig situation i min ålder, jag menar det finns fler än jag som har komplex över hur man ser ut och så. Men det är verkligen inte för att folk ska tycka synd om mig, snarare att folk ska veta att jag kan om jag bara vill och nu vill jag och med hjälp av bloggen ska jag bevisa det eller ja, bevisa är väl inte rätt ord men fick inte fram det rätta haha. Från och med idag den 5e maj 2008 ska jag börja uppdatera bloggen om hur mycket jag ska kämpa nu för att fixa det här! Det kanske inte är det intressantaste att läsa just nu, roligare saker kan man ju göra. Men jag ser ju varje gång jag loggar in att det är ca 5-8 personer varje dag som läser bloggen, jag vet inte vilka alla är och det kanske inte är samma personer hela tiden men det är fortfarande några. Det jag aldrig någonsin kommer att göra är att nämna min vikt, för det är för jobbigt, men jag kommer att nämna de gånger jag gått ner, vare sig det är lite eller mycket. Så får vi se hur det blir. Från och med nu är inte bloggen den blogg som den varit förut, nu är den en del av de jag ska ta hjälp av för att klara av det här och jag har en känsla bakom mig som säger att jag har stödet från mina närmaste vänner också (?)

Så nu, ska jag gå och ställa mig på vågen och fortsätta göra det 1 gång i veckan, för att se hur det här kommer att gå, och i och med att jag lägger upp det här inlägget nu som flera av er kommer att läsa och flera av er kommer då att förvänta sig någonting av det, möjligtvis börja läsa oftare för att se hur det går så nu måste jag. Ja, nu börjar mitt race.


Kommentarer
Postat av: Jessica

för mig är du samma malin oavsätt hur du ser ut.
jag älskar DIG & du kommer alltid ha sammaplats i mitt hjärta!
jag finns här alltid

2008-05-07 @ 13:10:35
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0