Usch

Ja, jag ringde och sa upp mig från jobbet. Eller ja berättade att jag behövde prata med chefen om det här med uppsägning, det jobbigt är att det är två veckors uppsägningstid. Alltså att man måste jobba p veckor = 6 pass efter man sagt upp sig. Det står ju på anställningsbeviset och följer man inte det, gör inte dom de heller och då får jag inte dom pengarna jag tjänat ihop, så ja, det är bara att bita i det sura äpplet. Har i och för sig bara jobbat en gång den här veckan, igår var jag tvungen att vara kvar i skolan för att göra klar en bilduppgft så nu har jag troligtvis MVG där, härligt, hade det i slutbetyget också så det är bra. Idag är jag jävligt hängig så snackade med chefen idag och han skulle höra av sig på torsdag så skulle vi snacka lite mer om det här med uppsägningstiden eftersom han vet vad som hänt och så...

Men men, nu ska jag försöka orka göra klart min powerpoint presentation om svensk hiphop till engelskan som skulle vara klar för typ 3 veckor sen, sen ska jag skriva om den där bilduppgiften så jag kan lägga anteckingarna i min lärares fack imorgon eller på måndag, beroende på om jag går till skolan imorgon eller inte! Skriver kanske mer senare!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0