vart tog sommarn vägen?

Den här helgen har varit väldigt lugn faktist, kan inte säga att det varit tråkigt men kan inte säga att det har varit kul heller. Får se om jag jobbar idag, det har hänt lite saker och så som chefen ändå vet om så får väl skicka ett sms till honom om jag inte kommer, det var ju party på jobbet igår, vet inte hur hårt han körde så vill inte ringa haha. Men men, sitter och funderar på vart sommaren har tagit vägen? Vad hände med värmen lixom, mamma och jag har fan suttit inne och huttrat på kvällarna och eldat och fan hans moster ... Nu vill jag ha sommar på riktigt, jag fyller fan år snart också xP, med först skolavslutning där innan, och innan det Bellans student, riktigt roligt kommer det bli. Kan faktist inte förstå att det är hennes tur nu att stå och hoppa på ett flak, jag menar för 11 år sen har jag fortfarande kvar bilden i huvudet när hon kommer i en rosa overall över åkern ute på adelsö hahaha! xD

Det är skönt att tiden rullar på i alla fall, behöver komma bort lite därför längtar jag något så otroligt till sommaren, snackade med Bellan igår också om sommarjobbet och de om jag får de och så. Och om jag får det så kan jag sova ute hos Vonne och Håkan säkert sa hon, de ska nog inte vara några problem. Så om det blir en sommar med fint väder så kommer det bli riktigt underbart att få komma ut på ön lite och så. Vet faktist inte vart jag har vissa längre, vilket är tråkigt. Känner mig faktist bortknuffad på något sätt...
Men men , life is a bitch eller vad säger man?

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0