Yes box!

Trodde faktist att det var söndag idag när jag vaknade, men som tur var så är det inte det! Var hemma igår från skolan, var lite halv hängig så hade ingen större lust att gå, åkte hem till mormor på eftermiddagen ett tag och sen åkte jag till mammas jobb. Så åkte vi till veddesta och handlade på willys, och kikade lite i affärer vid outleten, köpte ett par nya sommarskor på skopunkten, jävligt billiga faktist, 149 spänn absolut inte farligt för ett par skor. Nu väntar jag bara på att jag kan köpa mina fred perry skor som jag vill ha, sen är skoshoppingen klar för iår typ haha! Men det viktigaste är ändå att jag hittar ett par byxor som jag kan ha på Bellans student, och en studentpresent till henne! Har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa :/ , men förhoppningsvis löser det sig, hade velat haft de klart vid de här laget men icke! Jaja, annars då? Var och storhandlade på Ica Maxi i Sumpan med mamma imorse, så grillade vi fläskfilé till middan, med sallad och vitlöks baguette, riktigt gott!

Nu ska vi typ bara ta det lugnt sen ska vi fika, äta våran cheesecake med rabarber från tomten, mums. Sen får vi se vart kvällen för mig, är riktigt sugen på öl faktist, får se om man kanske fixar några till kvällen, det beror helt på!
Ta hand om er!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0