2 dagar kvar

Allt gick bra igår hos tandläkaren! Skönt det, var lagom nervös måste jag upplysa er om, ska tillbaka nästa vecka för att borra en trasig lagning bara sen ska det nog vara lugnt. Skönt det, slipper man det på ett år i alla fall!
Skolan idag gick bra också, dock har vi än en gång fått ett nytt schema (3e gången sen skolan började efter höstlovet) får väl se nu om det är det här som gäller nu fram till jul. Tröttsamt att få nytt schema hela tiden faktist. Gick inte på idrotten idag, lyckades ju få till en rejäl vurpa imorse så svanskotan mår fanemig inte bra! (höhö) Men men, det man inte dör av blir man härdad av, eller vad säger man?

Så, imorgon är det fredag. Börjar runt 9-10 tror jag, har engelska prov första lektionen, sen lunch och sen två lektioner till 14:35, så blir det hem och fixa lite. Äta middag med mamma, sen blire nog så att jag tar mitt pick och pack och åker upp till B & J, och så ut till Adelsö på lördag! FINALLY någonting att se fram emot när det är helg, troligtvis så har jag tio svensk starköl att dra till med och sen jävla blir det party hela natten lång. Där kan vi snacka fest, riktig fest! Lokal, Dj, en jävla massa underbart folk, en jävla massa dans. Det ryktas om att det till och med är nattbussar inhyrda så folk ska kunna komma hem, haha! Inget sitta i soffan och prata inte! Mohaha! Känner mig som ett barn som sitter och räknar ner till julafton eller något, wihi :) Det ända problemet nu är vad man ska göra med håret och sminket, en jävla massa glitter lär det bli, då det som sakt är glitter och glamour tema! Haha, dags att ta fram google än en gång och kriga efter lite hår och sminkexempel!

Hörs imorgon om jag har tid, annars hörs vi på söndag! Adjökens!


Kommentarer
Postat av: angebang

ha ha ha bra då synes vi på lördag! då e de MAM i farten igen...tur bara att höbalarna ligger långt bort :P

2008-11-06 @ 18:16:36
Postat av: Malin

SV: Ja lätt :D haha, ja du det är en jävla tur så slipper du bli så satans smutsig haha ;D Ses imorgon vännen

2008-11-07 @ 13:40:50
URL: http://erefestlr.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0