7 månader

Idag är det 7 månader kvar tills jag fyller 18. Coolt, inte för att jag gått och tänkt på det speciellt mycket. Jag menar visst man blir 18 och myndig, man får gå på krogen, man får köpa tobak och ja, det är väl typ det. Krogen lockar, men fan inte mycket och cigg kan jag ändå få tag på, så ja! Aja, innan dess lär det väl hända en hel del. Nu närmast har vi ju jul och nyår och sen så har jag väl förhoppningsvis hittat ett jobb. Fick ju ett mail idag av Lidl, sökte ju jobb hos dem när de skulle öppna i åkermynten, men nej. "Tyvärr så var det fler som sökte och vi har valt att välja andra än dig" bla bla bla, jo man har ju fått x antal sånna mail innan så ... Det suger, förkylningen vill inte ge sig heller. Jag har skrivit ner lite anteckningar till provet imorgon men kan ändå inte så mycket. Får se om jag orkar gå imorgon faktist.

På kvällen ska vi till min moster som fyller år också på middag, men det blir nog inte så sent och som vanligt blir jag nog hemma under morgondagens kväll med. Så, vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: D

du glömde en sak - Myndig = myndig att ta straff också.. blir tufft nästa sommar :/

2008-11-21 @ 13:08:53
Postat av: Malin

SV: Ja jo, det är ju i och för sig sant. Men jag är en laglig person så jag behöver inte oroa mig ;D höhö

2008-11-22 @ 12:47:54
URL: http://erefestlr.blogg.se/
Postat av: D

Kom ihåg , Mycket möjligheter - mycket ansvar :P får hålla mig i skinnet

2008-11-26 @ 22:59:57
Postat av: Malin

SV: Jo det är sant! Ja det får du verkligen ta och göra, haha! :)

2008-11-27 @ 20:37:53
URL: http://erefestlr.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0