Ao Ao AoAoAo

Malin is back in buisness, hade tänkt att skriva igår faktist, körde igång datorn och allt men lyckades somna i soffan så det sög ju. Var lite "halv" seg igår, bussresan hem var inte att leka med då min mage gick i cirklar den sista biten. Men fram till Bromma kom vi tillslut, jag, Jack, Bellan, Jessica och Oscar. Mamma hämtade upp oss som skulle mot hässelby hållet och Oscar satte sig på tåget in mot stan. Skjutsade hem Jessica och sen Bellan och Jack. Efter det raka vägen hem till mormor för att äta middag där man också träffade Saga och Nina. Fan ungen har blivit jätta stor nu :) Så jäkla underbart söt är hon ju också. Hur som helst, revbensspjäll och potatis m.m. till middag och efter det mådde man ju faktist mycket bättre kan jag säga. Förvånade mig! Kollade lite på bingolotto och sen åkte vi hem, slutade som sagt med att jag däckade i soffan. Men det var skönt det med!

Lördagen va sjukt najs också, lite struligt med drickat för Jessicas del där innan vi skulle dra men det löste sig, ut kom vi tillslut och fick en sjukt god middag där också med Bellans familj + farbror, moster och hennes familj! Trevligt, trevligt. Bytte om, och fick sen skjuts till Malin där några av tjejerna var, gjorde i ordning resten där och sen åkte vi till festen. Vi tryckte ihop oss några stycken i en skåpbil. Inte nog med att det var sjukt svårt att hålla balansen och det kändes som att Ronny backade när han egentligen körde rakt fram. När jag äntligen fick en skön plats då fick jag Mattihas sittande på mig istället -.- Men men, väl framme så var det väl ändå ett relativt bra drag trots att alla inte hade kommit. Senare mot kvällen vart vi fler och fler, och lite tjaffs kom in i bilden också. Hur som helst kul var det i alla fall, dock lite låg musik men det var i alla fall grymt att få träffa alla igen :) Bilder kommer så fort jag får tag i några. Har bara suddiga mobilbilder så man ser tyvärr inte så mycket, men Ida skulle lägga upp på fb så det kommer när det kommer!

Adjööö!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0