Halva veckan är förbi

Så var det onsdag, sitter på engelska lektion men vi är i datasalen så det blir inte så mycket gjort.
Var i solna igår med mormor och morfar och kollade på julklapp till lillkusinen, egentligen hade jag inte behövt följt med men hade ändå inget roligare för mig så, men fick lite ideér själv på julklappar som ska fixas när studiebidraget kommer. Annars så är det rätt segt, tandläkaren idag sen hem, är genom förkyld så det suger. Usch och blä, nej nu ska jag kolla facebook, skriver senare!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: inte om man är många :D jag menar vårat umgänge har ju inget emot att sova tätt ;)

2008-11-12 @ 22:14:33
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0