Hello

Jag säger då det, vilket jävla väder! Helt sjukt vad mycket snö det är! Visst är det mysigt med snö, men fan det har snöat non stop sen i fredags, man kan knappt vistas ute utan att förfrysa eller bli självaste snömannen. Skotta måste man göra också, vilket jag tillbringade någon/några timmar till vid tre när jag kom hem från skolan, efter der blev det matlagning och nu får jag äntligen sätta mig ner med mitt kaffe.

Var ju i skolan idag också efter x antal sjuka dagar. Nu sista tiden fram till lovet är det fullspeckat. Vi har haft det helt lugnt hela terminen och NU börjar de ge oss massa uppgifter och prov. Dåligt upplagt? Huh, det är bara förnamnet. Nu på onsdag så har vi läxförhör i samhälle och matteläxa. På torsdag ska vi vara i Farsta strand halv 9 för att åka till någon jävla brandstation och göra massa övningar och shit. Slutar vid 3 och då ska man ta sig hem också. På måndag ska vi mötas i stan runt 9 tror jag de var för att se en film på rigoletto som är en halvtimme lång och sen tillbaka till skolan. Efter det samhällsprov. Sen är det någonting mer nästa vecka. Vecka 50 ska vi ha läst klart en engelskabok som jag inte ens har börjat med, vi ska ha ett argumenterande tal inför klassen. Jag ska prata om dödshjälp. Samt så ska vi lämna in ett arbete som handlar om förtryck, jag har om Jamaica och någonting om engelska kolonier. Veckan efter det den 15e har vi Mediekunskapsprov och någonstans där har vi också matteprov + att jag måste göra matteprovet jag missade nu sist jag var sjuk som jag fortfarande fattar noll om! WOHO, JAG ÄLSKAR SKOLAN OCH JAG KOMMER LYCKAS SÅ OTROLIGT BRA I MITT LIV! Men lite lycklig får man väl vara över att jag klarade av att göra naturkunskaps provet förra fredagen trots att jag var sjuk, annars hade man ju haft det efter sig också....

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0