Jag är stört jävla förkyld

Jag förstår inte, jag brukar aldrig bli sjuk typ. Någon gång om året kan jag lyckas få halsfluss men det är inte ofta. I och med att man aldrig blir sjuk så har det hänt många gånger att man verkligen längtat efter att få bli det för att slippa skolan och det. Men jag vill inte! Var sjuk innan lovet och missade en hel del bara då, imorgon ska jag i alla fall gå på naturkunskapen eftersom vi har prov. Kan inte speciellt mycket, men har redan ett matteprov som jag missat så vill inte ha fler. Så jag måste plugga, ska äta lunch snart också så kanske man blir lite piggare (?)

Huvudvärk, halsont, nästäppa.. Åh herregud! Vi hörs!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0