Jullåtar

Shiet, är det verkligen så kort tid kvar till jul? De har spelats julsånger på Rix FM flera gånger idag, helt sjukt haha! Vilken är eran favorit? Jag måste nog säga "All I want for christmas is you" för den är så härligt, och "nu é det jul igen" för den är så jävla skön! ;D



Men men, första ljuset är tänt och det är helt lugnt här hemma. Mamma är ute och bankar till våran brevlåda som hon körde ner när hon skulle backa ut från parkeringen med släp på bilen, lyckat. Hon märkte det inte ens själv ^^ När hon är klar så ska vi fika men lussebullar :) Härligt, dock har vi ingen julmust hemma, men det får funka ändå. Övningskört har jag lyckats göra idag också, gick faktist riktigt bra, lite problem med starten bara men annars gick det skit bra faktist. Nästa gång ska vi bara köra start, stop, start, stop så jag hittar dragläget och det.

Men men, nej nu ska jag röka, vi ses när vi ses!


- jag kommer i alla fall aldrig glömma det vi hade, som inte verkar finnas längre.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaaa åh då var det sommar!!! Och nu bor dom ju själva :D <3

2008-12-01 @ 16:52:28
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: anna

vissa jullåtar är supermysiga :)

2008-12-03 @ 15:42:31
URL: http://addspirit.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0