Måndag

Här sitter jag en solig måndags förmiddag och snörvlar (höhö) Helt otroligt att snön som kom igår ligger kvar, trodde den skulle försvinna direkt men icke. Men men, lär väl bli den ända snön vi ser här i år. Knappast att det blir någon snö till julafton, kalla mig negativ men snön har alltid lyckats komma dagen efter eller liknande. Nog om snö, idag ska jag bara ta det lugnt, ligga i soffan och kolla på tv. Ska skriva ut lite svartvita bilder på saker och ting och sätta ini min gigantiska ram på mitt rum, troligtvis målar jag nog om ramen också. Får se hur det blir. Ska kika runt lite efter en julklapp till mamma också, tänker inte skriva vad för jag är 80 % säker på att hon kikar in på min blogg ibland faktist, har för mig det i alla fall :P Så, HEJ MAMMA!

Men men, nej nu ska jag hämta mitt kaffe och ta en cigg! Ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0