Måndag

Jag är sjukligt trött, som jag sa till Nille idag: Det kan fan inte vara hälsosamt att gå upp tidigt på morgonen. Jag menar det, fan ingen kan ju göra verkligen riktigt bra ifrån sig när man är sjuukt jävla trött (?) Inte jag i alla fall. Men men, var en relativt kort dag idag och imorgon är jag ledig för jag ska till vårdcentralen och ta massa blodprover och det. Sen blir det Ikea med mormor, har dock egentligen inte råd att köpa någonting. Men men vi får se hur det blir.

Fan klockan är halv fem och det är kolsvart ute, det här är inte bra. Kallt är det också, usch! Måste åka upp och köpa benvärmare och mössa imorgon också. Kan göra det antingen innan eller efter Ikea. Får se hur jag gör, måste kolla lite hur mycket pengar jag har kvar och det. Hmm, nej ska plocka undan i köket så det inte blir massa tjaffs när min mor kommer hem. Vi hörs någon annan gång! Adjökens

Kommentarer
Postat av: robiN

god morgon :)

2008-11-05 @ 10:47:14
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0