Öhö?

Hej alla glada, idag är det onsdag vilket innebär tandläkaren. Äntligen får man väl säga, inte för att jag ser fram emot att borra men nu får man det gjort i alla fall, efter 4 nya tider. Så ja, ska ta bussen som går 15.10 från mig till Vällingby och såvidare. Ska vara där 16.00 så då hinner man borsta gaddarna innan också. Gör ni det innan ni går in till tandläkaren? Har fan alltid gjort det sen jag var liten, känns fräschare då.

Sen efter tandläkaren blir det hem och plugga, plugga, plugga. Har omprovet eller ja provet i engelska på fredag så måste fan sätta igång nu. Pratade med min mattelärare idag också om matte provet jag inte har gjort, får man någon ny tid för att göra provet? Nej, hon är dock efterbliven så man får väl vänta. Nu håller vi på med Algebra typ, man räknar med bokstäver, tycker vi kan sluta hålla på med det. Ingen kan ha användning av det i framtiden! Inte jag i alla fall.

Igår var jag och tog blodprover tills jag ska träffa min läkare på Huddinge sjukhus den 26e. Skulle träffat honom i mars men han har ganska mycket att göra tydligen. Men men, får vi se hur det går också med värden och allt vad det är. Ska väl på en Bergmanbelastning i december också, ännu mera prover och en jävla massa kanyler! Nej det är inte läskigt, efter 11 år har man vant sig! Efter blodprovstagningen så gick jag upp till mormor och åt frukost med henne och morfar, efter det följde jag med mormor får att höra om hennes provsvar och sen in på H&M och köpte en mössa, tänker inte få öroninflammation igen! Sen efter det så åkte vi till Ikea, fick med mig 4 nya blockljus till mitt rum och sånna där "fejk" blommor, vidare till Veddesta centrum där jag också hittade en julklapp till mamma!

Det är fan snart jul! Lite drygt en månad och 20 dagar kvar, ja det är väl dags att sätta igång med julklapparna snart.
Men men, nu ska jag gå ut och röka! Hörs och ses, kanske?

Kommentarer
Postat av: Jessica

borstar alltid tänderna innan tandläkaren... FÖRUTOM denna gång (förra veckaN) - och då hade jag hål visade det sig. så nu blir det verkligen en tvångstanke för mig...:p

2008-11-06 @ 01:35:23
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0