Söndag

Inte blev det någon övningskörning igår men det är jag faktist jävligt glad över, om mamma får släpp med bilen med vinter däck så skulle jag nog inte ha lyckats så bra heller. Så nej, vi höll oss hemma istället. Men Kista blev det i alla fall, dock hittade jag inte den där jävla klänningen så det sög, men fick en härlig stickad tröja av mamma från Gina istället. Helt underbar nu när det är så sjukt kallt ute!

Senare på kvällen gick jag till Erika, där hon, Sara, Conny och Emelie va. Satt där ett tag och pratade och halv tittade på en vampyr film som Sara valde, den var.. ja, lite halv sjuk sådär. Efter det satte vi oss på tåget till Vällingby för att gå på donken sen gick vi hem till Hässelby igen. Det var härligt, inte så värst kallt faktist. Kom hem runt 12 och gick och la mig direkt. Blev väckt i morse eller ja, halv 12 typ för att vi skulle åka till Ikea. Så käkade och satte på mig en jävla massa kläder sen åkte vi dit, grymt mycket folk som vanligt vilket jag veerkliiiigen älskar! Gick med oss lite hyllor, ramar, korgar och annat tjaffs som behövdes, vidare till Plantagen efter blommor men kom därifrån tomhänta. Hem, dumade allt och sen ner till öb och handlade annat som behövdes. Så det har varit mycket fläng hit och dit idag vilket betyder att Malin är seg som fan. Så nu blir det en dusch och sen varva ner framför tvn. Hoppas att ni haft en bra helg!

- Efter att det alltid är en jävla massa problem på den här sidan när man ska lägga upp bilder så kan jag inte lägga upp någon bild på tröjan jag fick av mamma, men det är Sydney knitted tunic i grått från Gina i alla fall!

Kommentarer
Postat av: robiN

god morgon :) haft en bra helg?

gaaah jag fryser :/ det snöar och det är kallt ute...jag vill ha sommar och sol!

2008-11-24 @ 06:55:55
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0