Söndag

Helgen är slut och jag har inte lyckats plugga ett skit, får sitta i kväll och så. Det är ändå jävligt mycket man ska lära sig, men hoppas att det går bra, Mediekunskap är ändå ett rätt okej ämne så. Men men, helgen har varit .... precis, lugn som vanligt. I fredags byggde jag och mamma pepparkakshus, haha! Och bråkade med tvättmaskinen som gick sönder. Igår träffade jag Tiffy, efter typ en månad så det var trevligt. Trodde att Jessica skulle komma in också, men så blev det inte. Men men, tog en sjukt god sallad på Bellmans och sen gick vi runt på jakt efter någon jul/nyårsklänning men inte fanns det någon man fastnade för, så. Gick runt en snabbis på julmarknaden nere på plattan och sen vidare på drottninggatan och kikade i affärerna man inte brukar vara inne i. Det var mysigt, och vi hittade en liten "skräp-affär" där jag fick med mig 3 julklappar, en till mamma, en till mormor och en till morfar. Fina, personliga saker så det blir säkert jätte bra :)

Nu är jag i princip klar med julklapparna ;D haha, jävligt härligt och det har inte blivit för dyrt heller så det är skönt. Dock försvann det en hundring igår när vi åt salladen men va fan, något kan man ju unna sig ibland. En sak till till mamma i julklapp och något litet till mormor. Sen är det klart!

Något som kanske är lite tråkigare är väl att det blir snålt med julklappar med mitt namn på, då tvättmaskinen gick sönder och mamma fick kamma ut 3000 för en ny, och sen är det ju inte så bra ekonomi här hemma. Men va fan, julen är inte klapparna, julen är sällskapet och stämningen. & jag längtar som fan!



Idag tänder vi första ljuset också :), Ha det bra allihopa

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0