Söndag

Gick ju till skolan i fredags, vilket jag egentligen inte skulle ha gjort. Det lönade sig inte, kom hem och höll på att svimma med en feber som hette duga. Fyfan, men men provet är i alla fall gjort och förhoppningsvis gick det bra, var inte speciellt koncentrarad när det kändes som allting snurrade och magen var en enda berg och dalbana. Så, jag är fortfarande sjuk och blir hemma imorgon också, var relativt ok idag på dagen men nu på kvällen så small det till igen. Ska pröva på tisdag när jag ändå bara har en lektion och se hur jag mår efter det.

Och som vanligt så har helgen varit lugn med den har gått snabbt tycker jag! I fredags var jag ju hos moster som fyllde 43 med henne, hennes man, mina fyra kusiner, mormor, morfar och mamma såklart. Jätte mysigt faktist och i vanliga fall brukar vi åka hem tidigt, men vi hade saker att prata om hela kvällen så kom inte därifrån förrän runt 11. Släppte av Nattis (kusin) i Alvik på vägen hem, och väl hemma så gick jag och la mig. På lördagen så åkte jag och mamma till Barkarby och sprang omkring och letade efter "kudd-stoppning" som inte fanns någonstans, så det blev lite julgrejer och godis från godispalatset då vi bestämde oss för att kolla på film på kvällen. Fixade råstekt vitlökspotatis och schnitzel till middag medan mamma tog bort den gamla soffan och ställde dit den nya och efter maten kollade vi på Madagaskar som gick på tv. När den var slut kom mamma på idén av att göra en tvåsits soffa av våran hörnsoffa så då bråkade vi lite med det (haha) så nu har vi två soffor istället för en! Intressant, visst? :)

Idag, skulle jag egentligen övningskört med min gudfar. Men hade mådde inge bra så jag har faktist spenderat dagen framför symaskinen och sytt om massa kuddar och bytt tyg, haha men bra blev det tillslut. Städning efter det och sen hem till mormor och åt. Handlade på vägen hem och efter det tittade vi på Kalla fakta där min läkare var med som jag ska till den 26e på Huddinge Sjukhus. Så ja, mer än så har det inte hänt under helgen, men jag tycker den har varit rätt fullspäckad i alla fall. En liten "släkt-träff" helg typ, umgås med mamma och så :) Mys sånt behöver man ibland!

Bilderna från Adelsö har jag fått tag på också, men det får bli ett annat inlägg. Maybe tomorrow!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0