Suck

Känns som man börjar bli lite halv trött på allt igen. Har fortfarande inte lyckats få något jobb, jag är i behov av pengar och känner eller ja har känt ganska länge nu att jag vill börja jobba in mina egna pengar och sköta mig själv så jag kan flytta hemifrån så fort som möjligt, komma in i den där cirkeln där man har sina schema lagda dagar med skola, jobb och fritid. Men icke. Min jacka är trasig också så det är ju underbart nu när det är svinkallt. Det räcker inte med att muddarna är som trasor, nu har dragkedje jäveln gått sönder så får gå runt med en säkerhetsnål istället. & en ny jacka har man ju inte råd att köpa heller.

Yey, jag mår bra....

Kommentarer
Postat av: Jessica

don't give up <3

jag hatar pengar fan....man e så beroende av dom o de påverkar såå mycke..

2008-11-26 @ 21:37:00
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0