Tisdag

Lååt mig bli friiisk!! Visst fan är det skönt att vara hemma någon dag sådär, men jag ser bara massa grejer flyga förbi som jag missat i skolan. Gosh! Hoppas jag kan gå imorgon i alla fall, måste hur som helst plugga till läxförhöret imorgon för om jag missar det och istället går på torsdag så kommer jag få det då istället. Tro mig, den där läraren ger sig inte i första taget!

Nu är snön borta också och vi är tillbaka till höst-väder stadiet igen trots att vi är inne i mitten av november. Regn, regn, regn. Blir nog en dusch sen efter det här, tända en brasa i köket och tända lite ljus. Det är mörkt och kallt här hemma och sånt klarar jag inte av! :P Men men, annars så lär det väl inte hända så mycket idag och inte någonting under veckan heller. Storhandla på torsdag eller fredag med mamma i Sumpan och sen kanske till Kista i helgen och kolla om Cubus har klänningen som jag hittade i stan förut. Dock så var det ju ett bra tag sen, men jag hoppas verkligen att den finns!

Nej, nu finns det inget vettigt att skriva mer! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp Muulin :) allt bra med dig?

2008-11-18 @ 12:08:29
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0