Tisdag

Happ, tisdag igen då. Börjar 11.55 så har precis kommit ut ur duschen och så. Sitter och funderar på hur jag ska ta mig till skolan; börja göra mig i ordning nu relativt snabbt och ta bussen som går 11:21 till vällingby och sen tåget som går 11:36 till hässelby strand. Eller ta bussen som går 11:27 raka vägen till skolan och sen sitta och vänta i typ 20 minuter på att få börja. Eller gå.

Dock har jag blivit genomförkyld under natten så går gör jag nog inte. Tror nog att det blir att åka till vällingby trots allt, haha ett jävla problem det där! Aja, efter skolan ska jag upp till mormor så ska vi till Solna och kolla på julklappar :) Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog vara hemma och plugga. Naturkunskapsprov på fredag :/

Aja, nej nu ska jag göra mig i ordning! Ta hand om er!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0