Tjabba hallå!

Det är söndag och sista dagen på lovet. Ska jag vara ärlig så svider det inte så mycket, har ju inte gjort speciellt mycket på lovet så då kan man lika gärna gå i skolan och göra någon nytta (känns helt fel att det kommer från min mun, men så är det) så ja, skolan imorgon! Har fått nytt schema också, som är grymt mycket bättre än det andra som bestod av tidiga mornar och relativt tidiga eftermiddagar. Nu är det tidiga mornar och tidiga eftermiddagar! Skönt som fan faktist, det skulle verkligen passa som en hand i handske nu att få ett jobb. Vi får väl se hur det blir med den saken, har ju inte haft turen med mig hittills efter 11 månader så.

Men men, mamma sitter och sover i soffan så har plockat bort efter maten och städat i köket, satt ner disk i diskmaskinen och handdiskat det som inte fick plats. Tror hon hade jävligt roligt igår för hon är grymt sliten. Skulle precis sova när mamma messade och sa att de va i Alvik på g hem, så hoppade på deras tåg i Vällingby eftersom jag var hos Bellan och Jack, där kvällen var trevlig också, god mat och en öl (övningskörde ju idag så det blev inte mer än just en öl under kvällen) tillsammans med massa prat. Under dagen när jag och Bellan sprang i Vällingby lyckades jag hitta ett halsband, örhängen och hårnålar. Sånt som verkligen behövdes. Ska kanske åka upp och köpa en mössa imorgon om jag orkar eller så gör jag det på tisdag när jag ska ta ledigt. Ska ta blodprov och massa grejer så kommer missa mina två lektioner så efter det ska jag möta mormor så ska vi åka till Ikea! 

Från det ena till det andra: Jag säger då det, att övningsköra var fanemig det läskigaste jag gjort i hela mitt liv hahah, jag blandade ihop bromsen och gasen och drog rakt igenom en korsning :D tur var väl att det inte kom någon bil, så slapp mamma blir spritt språngande galen på mig. Men sen fick jag till det, och även mycket beröm för att jag var duktig på att "komma iväg i starten" som jag säger, trodde de skulle va skit svårt men det gick som det skulle!
Nu ska jag gå ut och röka, sen ta tag lite i pluggandet som jag fortfarande inte har börjat med som jag lovade förra veckan typ. Vi hörs! Ta hand om er.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0