Tjollahopp!

Det är stört mycket snö ute! Men det är härligt, fint väder är det också så det är ju najs. Ungar överallt med pulkor också, nästan så man vill vara liten igen! Men men, var hemma från skolan igår också, kändes lite onödigt att gå på typ 2 lektioner när man ändå inte var heeeeeelt frisk. Följde i och för sig med mamma och storhandlade igår, men det är ju i princip första gången jag var utanför dörren på riktigt under perioden som jag var borta från skolan så... Var hemma på kvällen och kollade på tv med mamma. Trevligt det med.

Idag har jag bara tagit det lugnt hittills, vaknade fan halv 10 av mig själv så har varit vaken ett tag. Min gudfar kommer sen om någon timme, får se om vi ska övningsköra. Tror fan inte det, så sjukt mycket snö men men vi får se. Beroende hur länge han blir kvar så får vi se om mamma och jag kanske åker till Kista lite senare på jakt efter den där klänningen som jag såg förut. Vi får se, vi får se. Annars så lär det väl inte hända så mycket mer tyvärr. En lugn helg, som alla andra helger.

Kommentarer
Postat av: zandra

bla bla bla jag har as mkt skola + massa andra saker som hänt så jag har inte haft tid att uppdatera så de så

2008-11-22 @ 13:37:32
URL: http://zandris.devote.se
Postat av: zandra

bla bla bla jag har as mkt skola + massa andra saker som hänt så jag har inte haft tid att uppdatera så de så

2008-11-22 @ 13:38:05
URL: http://zandris.devote.se
Postat av: robiN

idag har jag varit inne i stan och shoppat och snart ska jag på bio sen blir det party :) woohoo ^^

har du för dig då?

2008-11-22 @ 16:50:25
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0