TRÖTT

Till att börja med ska jag rätta mig efter att jag skrev att jag skulle upp halv 6 imorse, menade halv 7. Upp kom jag men svårt var det, fick i alla fall skjuts till tunnelbanan i Hbygård av mamma vid halv 8. Tog tåget till Vällingby och bytte där till Farsta tåget. Trodde jag skulle få åka helt själv, men Tobbe i klassen kom där efter ett tag också så lite sällskap fick man i alla fall! Idrottsläraren kom på i centralen också.

Jag säger då det, som jag skrev när jag messade Basse imorse, jag fattar verkligen inte hur han orkar sitta på tunnelbanan från Vällingby till Blåsut för att komma till skolan. FY FAN, det är en oändlighet dit! Nu vet jag att jag aldrig kommer sätta mig på en tunnelbana för att åka till Farsta igen i alla fall, att vi efter tunnelbanan tog en buss så vi hamnade mitt ute i ingenstans gjorde inte saken bättre. Men lite roligt var det i alla fall när vi tillslut kom dit, massa samarbetsövningar och sånt. Vet att några hade kamera med sig så ska försöka tjyva lite kort från FB när de kommer upp. Vi var då allt bra heta i brandmännens kläder, höhö!


Kom hem runt halv 5 eller ja hem och hem, till Vällingby. Mötte mamma och handlade lite grejer som behövdes, strumpbyxor, benvärmare o.s.v. Imorgon blire till att träffa mormor för julklappsjakt. Får se hur det går!

Hade tänkt plugga lite nu, men fan jag orkar inte. Ska tvätta av mig sminket och sen slänga mig i sängen, är helt jävla slut efter dagen! Ha det bra, ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Räkan

ja men du är ju för liten ändå ^^ tihi

2008-11-27 @ 20:45:41
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0