Vad heter det egentligen?

Låt mig få börja detta inlägg med att säga, DET SPÖ-SNÖAR UTE! Sen är frågan om man faktist kan säga så ? Jag menar när det verkligen regnar ute, jätte mycket säger man spö-regnar då måste man ju kunna säga spö-snöar? Äsch, låt det bli dagens fråga. Nu börjar man i alla fall få lite "jul" känsla i sig. Har i och för sig suttit och längtat så sjukt efter julen nu de senaste veckorna. Fråga mig inte varför, brukar aldrig längta så pass, man måste hålla på att komma på vad man ska köpa i julklapp åt folk, pengarna försvinner och bla bla blaMen nu längtar jag verkligen. Har redan bestämt vad som ska inhandlas i julklappsväg och något som faktist glädjer mig är att det inte blir en sån dyr jul i år så kanske kan spendera lite pengar på saker jag vill ha. (Har faktist gått och förälskat mig i dessa fake-uggs skor, de är fina, inte så jätte jätte fina men de är grymt sköna!) Sen är frågan vart vi ska vara, om vi kan fixa kattvakt så åker vi nog upp till Dalarna och firar med moster och c/o också, skulle vara väldigt najs då det bara har varit, Mamma, jag, mormor och morfar de senaste åren (och Janne när han var normal).

Men men, det är trots allt ett litet tag kvar till jul. Så vi hoppar det ämnet. Annars så fightas jag fortfarande med feber, nästäppa och rethosta men har blivit lite bättre så helt still står det inte här hemma faktist. Blir hemma imorgon för säkerhetens skull och så får vi se på fredag morgon om jag går. Känns ju i och för sig lite onödigt att gå sista dagen men va fan, kanske får reda på lite som jag missat som kan fixas i helgen. Då jag också måste lämna in min kamera och hoppas på att garantin inte har gått ut, samt åka ut på jakt efter ramar. Sen inom en snar framtid måste jag träffa Räkan också för andra uppdrag. Wey, även fast jag har gått och blivit tråkig och sitter hemma så är jag fullspeckad med "to-do" saker i alla fall. Skumt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha jaa den drömmen va ju sjukast Hahah!!! :p

2008-11-19 @ 19:02:51
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: Räkan

Jag hoppas verkligen att du är hemma på min födelsedag!!! :o åka till dalarna sådär, näe fyskäms! :p

2008-11-19 @ 22:45:01
URL: http://reekan.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhopp och god morgon jag kom precis till jobbet och jag fryser som satan det är fan kallt ute :(

tralalalaa händer idag då?

2008-11-20 @ 08:05:29
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Räkan

har du :O ? vad har du köpt? hihi

jag vet att du vill vara med mig egentilgen! ;D haha

2008-11-21 @ 09:56:53
URL: http://reekan.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV: Hahahahah fyfan det där va riktigt härligt ju!!!!

Jaaaa juste det hade jag nästan glömt bort!!!

Men nästa sommar då jävlar :D men då har vi med oss grabbar som kan tanka båten istället med sina ryggmuskler ;)

2008-11-21 @ 18:05:59
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0